Aloie vera naturist

Legenda Trandafirului

Trandafirii sunt florile cu cea mai mare incarcatura emotionala, cu mirosul cel mai puternic si placut, capabili de a transmite sentimente ce nu pot fi descrise prin intermediul cuvintelor. Toate aceste caracteristici le-au adus, pe merit, titlul de "Floarea Regina". Nici o alta floare nu transmite la fel de bine ca trandafirii sentimente puternice precum cel de iubire pura, gelozie sau iubire pasionala.
Simbolistica Trandafirul este cel mai des asociat cu sentimentul de iubire. Acesta poate transmite si alte mesaje in functie de culoarea pe care o are. Este cea mai apreciata floare datorita coloritului si mirosului persistent.
Legenda:
A fost odată un munte înalt, înalt de tot. Era atât de înalt încât nicio vietate şi nicio plantă nu ajungea până în vârful lui. Într-o zi, ceva începu să se mişte sub pământ şi o tulpiniţa plăpândă apăru spre lumină. În câteva zile, tulpiniţa se transformă într-un minunat trandafir roşu: „ Vai ce frumos sunt! Sunt roşu ca sângele!” Stătea şi privea în jur şi era foarte mândru de frumuseţea lui trandafirul. Dar zilele treceau şi nimeni nu-l vedea, nu-l auzea, nu-i vorbea.
Trandafirul deveni trist, tăcut, disperat.
- Ce să fac? Cum să fac? Cum să plec de aici? Rădăcinile mă ţin înlănţuit în pământ şi nu pot să mă mişc.
Pe când se gândea tăcut şi abătut, deasupra lui trecu în zbor un vultur. Acesta l-a auzit că plânge şi a coborât să-i vorbească.
- Ce-i cu tine, floareo? De ce eşti tristă?
- Nu sunt o floare! Eu sunt un trandafir! Şi sunt supărat pentru că nu ştiu cum am crescut aici singur în vârful acestui munte unde nimeni nu-mi poate admira frumuseţea. Nu vrei să mă ajuţi?
- Cum să nu, dar ce trebuie să fac?
- Caută o grădină frumoasă cu flori, apoi sapă cu ciocul tău puternic, scoate-mă de aici şi mută-mă acolo!
- Aşa am să fac!, îi răspunse vulturul.
Zbură deasupra oraşului şi atâta caută până când găsi gradina potrivită.Era plină de flori de toate culorile, iar trandafirii erau plantaţi pe un rondou special unde să poată fi
admiraţi de toată lumea care trecea pe acolo. Se întoarse la trandafir şi îi spuse:
- Ţi-am găsit un loc minunat! Îţi va plăcea foarte mult. Vei sta alături de alţi trandafiri frumoşi ca şi tine şi vei fi admirat de foarte multă lume.
- Vai ce bine, abia aştept să fiu acolo. Te rog mult sapa, ajută-mă şi scoate-mă cât mai repede şi mută-mă! Te rog frumos!
Vulturul se apucă de treabă, sapa, săpă şi reuşi să-i scoată rădăcinile rând pe rând dar când să-l apuce de floare să-l tragă afară, petalele s-au rupt rând pe rând şi au căzut la pământ!
- Vai de mine ! strigă vulturul...ce-am făcut?! Te-am omorât!
- Nu te speria, floarea mea s-a desfăcut în petale dar eu nu am murit, du-mă repede în grădină pe care mi-ai ales-o şi vei vedea că anul viitor voi înflori şi mai frumos.
Zis şi făcut. Vulturul l-a mutat pe prietenul său trandafirul şi l-a asigurat ca primăvara viitoare va fi primul său admirator.

 
 
 
Director Web
Votati-ne in directorul ClickLink
eXTReMe Tracker